رهرو صنعت آتیه

صفحه اصلی بیانیه حفاظت از بی طرفی و استقلال

بیانیه حفاظت از بی طرفی و استقلال

پرسنل شرکت رهرو صنعت آتیه بدینوسیله اعلام می نمایند که فعالیت های بازرسی را کاملا بی طرفانه و در کمال استقلال به انجام می رسانند و در برابر فشار های تجاری، مالی و سایر فشار ها اصل بی طرفی را مورد مصالحه قرار نمی دهند. از هر گونه رابطه ای که بی طرفی این شرکت را در فعالیت های بازرسی تهدید کند از قبیل مالکیت، حاکمیت، مدیریت، تامین مالی، بازاریابی، نشان تجاری سازی یا سایر محرک ها اجتناب کنند و از ایجاد هر گونه ارتباط خارج از حیطه کاری با سازندگان و کسانی که دارای منافعی در رابطه با اقلام مورد بازرسی می باشند خودداری نمايند و با شناسایی و حذف مخاطرات مرتبط، با رعایت بی طرفی انجام وظیفه نمایند.

 

بیانیه رازداری و محرمانگی

کلیه پرسنل شرکت رهرو صنعت آتیه بدینوسیله اعلام می دارند که کلیه مدارک و مستندات تحت اختیار را با کمال صداقت و با استفاده بهینه از دانش فنی و ضوابط و استانداردهای مربوطه مورد بررسی قرار داده و اطلاعات و مدارکی که در اختیار قرار گرفته اند را به نحو شایسته نگهداری نمایند.

در خصوص اطلاعات بدست آمده در جريان فعاليتهاي بازرسی و آزمایشگاهی به اصل رازداري و محرمانگی پایبند باشند. چنانچه در این رابطه مرتکب قصور و یا تقصیر گردند، مسئوليت عواقب ناشي از قصور احتمالي را به عهده گیرند.