رهرو صنعت آتیه

صفحه اصلی خط مشی کیفیت شرکت

خط مشی کیفیت شرکت

شرکت رهرو صنعت آتیه با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب بازرسی و با بهره گیری از توانمندی نیروهای کارآزموده و مهندسین با تجربه که سوابق مفیدی در زمینه های بازرسی دارند، فعالیت خود را آغاز نموده است. با تمرکز بر توانمندی های مهندسی، خط مشی شرکت ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان محترم براساس استانداردهای ملی و بین المللی می باشد. لذا مدیریت شرکت برآن است که ضمن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO/IEC 17020 و بهبود فرآیندهای خود، اهداف ذیل را محقق سازد:

 

  • بهبود مستمر سیستم مدیریت در جهت حفظ و محترم شمردن منافع قانونی مشتریان و تلاش برای افزایش اعتماد و خشنودی کارفرمایان
  • جذب نیروهای متخصص و با اخلاق و ارتقاء مستمر سطح دانش فنی کارکنان از طریق آموزش­های عمومی و تخصصی
  • حفظ و پایبندی به اصول اخلاقی، رعایت بی طرفی، استقلال و محرمانگی در بازرسی­ها و ارزیابی­ها
  • گسترش دامنه فعالیت و افزایش سطح خدمات به مشتریان با در نظر گرفتن نیاز روز و پیگیری به موقع و مناسب شکایات رسیده از سوی مشتریان
  • افزایش کیفیت خدمات بازرسی و انجام به موقع تعهدات

در این راستا مدیریت شرکت خود را نسبت به موارد فوق متعهد دانسته و از کلیه کارکنان شرکت رهرو صنعت آتیه انتظار دارد که با رعایت مفاد مربوط به این خط مشی،همه نکات حرفه­ای را به صورت مستمر رعایت کرده و با ایجاد فضای مناسب، الزمات مربوط به استاندارد ISO/IEC17020 را به عمل آورده و خواست و هدف خود را معطوف به افزایش رضایت مشتریان نمایند. قابل ذکر است در جهت حصول اطمینان از انجام موارد فوق، مدیریت شرکت نحوه عملکرد و اثربخشی نظام نامه کیفیت را به صورت مداوم کنترل می نماید.